niedziela, 23 marca 2014

Szukałem wiosny...

... a znalazłem zimę. Przynajmniej częściowo. Wydawało się, że śnieg już znikł, ale po niecałej godzinie na szlaku było go pełno....

Tym razem wybrałem czarny szlak z Sopotniej wielkiej, Wodospad w kierunku Romanki i dalej na Rysiankę.
Droga powrotna z Rysianki to szlak niebieski do Sopotniej Wlk - Kolonii. Szlak zdecydowanie najładniejszy w kierunku Rysianki. Największa niedogodność to powrót z Kolonii asfaltem, prawie 5 km.
szlak niebieski poza odcinkiem dolnym, asfaltowym i górnym pod Rysianką to leśna ścieżka, wijąca sie setka zakrętów przez las, Ścieżka co kilka minut przecina liczne potoki - naprawdę ciekawy odcinek

Nie mogłe za bardzo łapać stopa gdyz niemiłosiernie wyciaprałem się... podjechała mi noga na zejściu i wpakowałem się w błocko.
Trasa tutaj, a zdjęcia poniżej


Trasa Wodospad Sopotnia ↔ Wałęgowka w serwisie mapa-turystyczna.pl















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...